Гарантії
Завдяки тому що торгівельна марка Candy перебуває на ринку вже більше 50 років, даний бренд уважно слідкує за якістю товару і висококласним сервісом обслуговування при поломці будь-якої продукції. Виробник Candy пишається своєю продукцією та її обслуговуванням. Тому гарантія на товар є невід'ємною частиною послуг які надає даний бренд.
Категорії товарів на які розповсюджується гарантія 12 месяців:
Автономні холодильники та морозильні камери
Пилососи
Категорії товарів на які розповсюджується акційна пропозиція - гарантія 12 месяців + 24 місяця сервісного обслуговування:
Вбудовані холодильники та морозильні камери
Список товарів на які розповсюджується акційна пропозиція - гарантія 12 місяців + 60 місяця сервісного обслуговування: CCE3T618FWU, CCE3T618FSU, CCE3T620FWU, CCE3T620FSU, CCE4T618ESU, CCE4T618EWU, CCE4T620EWU, CCE7T618EXU, CCE7T620EXU та діє по всій території України у період з 15 листопада 2021 року до 31 грудня 2022 року включно.
Детальніше про правила участі в акціі
ГАРАНТІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ
Технічний сервіс (GIAS є єдиною уповноваженою Фірмою, що здійснює гарантійний і післягарантійний ремонт електропобутових приладів, що випускаються підприємствами групи Сandy. Гарантія на техніку торгової марки Сandy дійсна протягом 12 місяців з дати придбання за умови правильної експлуатації виробу відповідно до Інструкції з експлуатації й дотримання умов гарантії по пред’явленні правильно заповненого Гарантійного Сертифікату. Обов’язково повинні бути заповнені всі графи з серійним номером виробу, датою придбання, найменуванням торговельної організації, а також проставлені печатки торговельної організації.
УМОВИ ГАРАНТІЇ
1. Сертифікат.
1.1 Гарантія дійсна тільки при наявності дійсного Гарантійного Сертифікату.
1.2 Гарантійний Сертифікат недійсний при наявності в ньому помилок, виправлень і невідповідностей.
1.3 У Сертифікаті повинні бути заповнені графи: серійний номер виробу, дата продажу, підпис продавця, печатка торговельної організації. При відсутності дати продажу термін гарантії автоматично рахується від дати виготовлення виробу.
2.Транспортування й зберігання.
2.1 Будь-які недоліки виробу, викликані недбалим транспортуванням і зберіганням виробу, не підлягають безкоштовному гарантійному ремонту.
3. Установка й експлуатація.
Безкоштовний гарантійний ремонт не проводиться, якщо недолік виробу викликаний:
3.1 Неправильним підключенням виробу до мереж електро-, водо- та газопостачання, а також невідповідністю параметрів вищевказаних мереж параметрам, пропонованим обов’язковими державними стандартами й Інструкцією з експлуатації (ДСТУ 3135.0-95, ДСТУ 3135.4-95, ГОСТ 27570.0-87, ГОСТ 12.1.030-81).
3.2 Експлуатація виробів, підключених до мережі 220 вольт без заземлення, а також підключених до джерела водопостачання без окремого крану подачі води до виробу - є суттєвим порушенням Інструкції з експлуатації та може бути підставою для зняття виробу з гарантійного обслуговування.
3.3 Використання виробу не відповідно до Інструкції з експлуатації, а також недбалою експлуатацією, які спричинили виникнення механічних або інших видів недоліків.
3.4 Використання виробу в невідповідності до його прямого призначення або при експлуатації товару у комерційних цілях (тобто не для домашнього вжитку, в промислових умовах).
3.5 При порушенні пломбування та з інших причин, які не залежать від заводу-виробника.
3.6 Недбалості при зберіганні, експлуатації та транспортуванні власником, торговою або транспортною організацією.
У випадку втрати гарантійного талона або чека , власник позбавляється права на безкоштовне сервісне обслуговування.
У разі підключення техніки не сертифікованим сервісним центром, виріб знімається з гарантії.
4.Ремонт.
Безкоштовний гарантійний ремонт не проводиться, якщо виріб:
4.1 Має сліди стороннього втручання або ремонту особами, які не є спеціалістами сервісного центру.
4.2 Має не санкціоновані Фірмою зміни конструкції або неприйнятні комплектуючі.
4.3 Має ушкодження, викликані непередбаченими явищами й діями стихії.
4.4 Має ушкодження, викликані використанням нестандартних і неприйнятних видаткових матеріалів і приладів; дефектів системи, до якої цей виріб був підключений чи під’єднаний.
4.5 Має ушкодження, викликані потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, агресивних речовин, рідини, використання миючих засобів із підвищеним вмістом кислоти та хлору, тварин або комах.
4.6 Не має серійного номера або його неможливо встановити.
4.7 Має некомплектність після його продажу.
4.8 Має механічні пошкодження (скляні та пластикові вироби).
4.9 Гарантія не поширюється на видаткові матеріали й аксесуари.
5. Відповідальність.
5.1 Фірма не несе відповідальності за будь-який, заподіяний Вам чи оточуючим збиток через порушення правил Інструкції з експлуатації, особливо викликаних неправильним підключенням виробу до мереж електро-, водо- і газопостачання й неприпустимих змін параметрів у вищевказаних мережах, неправильною експлуатацією, несанкціонованим ремонтом, використанням виробу не за прямим призначенням.
5.2 Введення виробу в експлуатацію й доробка мереж електро-, водо- і газопостачання для сумісності з виробом не є зоною відповідальності Фірми й Фірмою не оплачується.
5.3 У випадку виникнення яких-небудь проблем з Вашим виробом, перед тим як викликати майстра, перевірте правильність установки й функціонування приладу відповідно до Інструкції з експлуатації.
Оплату виклику ви будете робити за свій рахунок, якщо виріб був у робочому стані або був неправильно встановлений або використаний.
6. Повернення і обмін.
6.1 На весь асортимент товару діє офіційна гарантія виробника - 12 місяців. При наявності дефектів і несправностей після отримання товару або ж поломка сталася під час експлуатації, з урахуванням того що були дотримані всі правила експлуатації і використання, то можливе повернення або обмін товару протягом 14 днів з дня покупки.
За якість гарантійного ремонту відповідальність несе обслуговуюча організація (служба сервісу).